Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Nej nu är det dags..

Av Suzana - 18 augusti 2013 18:35

Nej nu är det dags..inte en sekund för tidigt..


Jag tänker ge mig i kast med att försöka ta körkort..är döless och vill inte längre behöva vara så beroende utav älsklingen eller någon annan när jag vill ut i skog och mark..till loppisar..till vänner..sjukhusbesök, mm..


Har redan skickat efter och betalat för ett körkortstillstånd och på tisdag skall jag gå handledarutbildning och göra syntest..

Skall försöka hitta körkortsteori böcker begagnat och sen får vi se vad nästa steg blir..men nu är jag på G i alla fall!! =)

 

 

 
 
Lena

Lena

18 augusti 2013 19:07

Lycka till!!!! Självklart behöver du ett körkort o visst fixar du det!!!!
Ha det gott!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Lena

Lena

18 augusti 2013 19:23

Lycka till :)

http://lenahaga.blogg.se

 
Ingen bild

Metronyx

18 augusti 2013 22:10

Ja, nu jäklar sätter du i gång. Jag vill poängtera att när du skriver in dig på en körskola så får man ju använda deras program för att lära sig regler, skyltar o.s.v Bästa vore att köpa ett startpaket, då ingår ju böcker och några lärarlektioner. Jag gjorde så...det var väl använda pengar.Folk lånar till soffgrupper, utlandsresor och silikonbröst - då kanske ni ska överväga att hitta någon sponsor (om möjligt) så du får en kickstart.

Suzana

19 augusti 2013 11:18

Ja och nu när jag bloggat om det så bara MÅSTE jag ju göra det..haha.. ;)
Får böckerna utav goa Susanne så där blev det billigt..ger henne lite pysslat i utbyte så vi blir nog båda nöjd! =)
En sponsor lär jag ju inte hitta så vi får ta allt pö om pö..

 
Susanne Olars

Susanne Olars

18 augusti 2013 22:33

Teoriböckerna får du gärna gratis av mig, min minsting kör snart upp och sen behöver vi dem inte mer! Säg bara till om du vill ha dem, så kommer jag och levererar! Eller övningskör du hit? :-)

http://www.susanneolars.se

 
Ingen bild

Gun

19 augusti 2013 16:48

Hej på dig önskar dig lycka till och klart du fixar körkortet,du har ju en normal hjärna :)Kram

Suzana

19 augusti 2013 19:59

Haha ja både du och jag har ju fått svart på vitt att så är fallet. ;)
Kram

 
Ingen bild

Åsa.Li

19 augusti 2013 20:20

Kul! De fixar du!

Suzana

19 augusti 2013 21:42

Tack gumman! =)

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

20 augusti 2013 15:22

Åh! Toppen!
Lycka till!
Det händer så mycket hos dig nu!
Ja, det händer ju alltid mycket hos dig, men nu på ett annat sätt.
KUL!! Det gör mig glad!! (jodå, allt ditt pysslande mm gör mig också glad!! :) )
Stor kram till dig! <3

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Ingen bild

Marie-Louise Winroth

21 augusti 2013 21:29

lycka till!!!

Suzana

21 augusti 2013 21:33

Tackar! =)

 
F

F

27 augusti 2013 19:54

Lycka till! Borde själv ta tag det där men pengarna finns inte nu...

http://friskapande.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards