Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Suzana - 7 augusti 2013 21:17

Åhh inte såå himla lång tid kvar nu..jaja jag veta att 5 oktober inte är precis nästa vecka..men pirret i maggropen växer mer och mer.. <3

 

Både spännande och lite skrämmande..var ju en halv evighet sedan jag satt i "skolbänken" nu.. =)

 

Har i alla fall kikat igenom kurs litteraturlistan lite och börjat söka omkring lite efter vart dom finns att införskaffa till bäst pris..

 

 

 

 

 

   

 

..böcker är ju inte gratis så det gäller att dela upp inköpen för en "fattiglapp" som mig.. =)

 

Av Suzana - 7 augusti 2013 09:30

Idag fyller näst äldsta sonen hela 19år..himmel vad stora alla mina pojkar börjar bli..fattar inte JAG känner mig ju inte ett år äldre..

 

*förvirrad* 

 

GRATTIS GRABBEN!! <3

 

 

 

Mamma älskar dig så mycket!! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards