Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Suzana - 28 juli 2013 21:38

Då jag just nu för tillfället är helt slut psykiskt och fysiskt så har bloggen tyvärr blivit lidande..

Har många fina kommentarer som jag skall besvara bara orken återvänder..hav tålamod med mig go`vänner.. <3


Har än en gång fått konstatera att jag tagit mig vatten över huvudet..funkar helt enkelt inte för mig att ha öppet på södran 4 dagar i veckan..sköta hem, höns och trädgård..ut i skogen plocka bär och svamp..ha många kalas på g..pyssla och dona..mm..


Så denna vecka gör jag ett sista ryck..fixar ordning nya lokalen..har öppet enbart fredag och lördag igen..

Drar ner på tempot och bara gör det nödvändigaste ett tag..acceptera att jag faktiskt är sjuk..låta kroppen vila lite.. <3

 

 

Mina kryddor (..eller ja det mesta av min odling..) växer så det knakar..

 

   

 

Kalaspyssel.. Baka baka baka och angry bird tema ville gossen ha så mamma fick lov att klippa och klistra..

 

   

 

 

 

Annat pyssel..bla. vimpelraddor och en bunt duktyngder fixade

 

   

 

 

 

Hönorna växer och mår gott..här hönan Ampa..(namngiven av yngsta sonen..).. =)

 

     

 

Vackra Mira.. <3

 

 

 

Hönan Sara..

 

   

Mamma´s badgosse.. <3

 

 

 

Min biologiska far..

 

 

 

 

Äppelgurka..

 

 

 

..fyller på i burken vart efter att gurkorna mognar..skall bli spännande att provsmaka när allt blir klart.. =)


 

 

Mums med för dagen nykokt svartvinbärssylt.. <3

 

 

 

Och idag fick jag mata ett lamm för första gången.. <3

 

Lite bilder ifrån mitt liv..

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards