Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Suzana - 9 juli 2013 22:56

Här kommer en bild bombning med nästan allt jag fyndat idag (en vägghylla blev inte med..)..vet att jag satt "köpstopp" på mig själv för ett bra tag sedan..

Men bara för idag bestämde jag mig för att verkligen shoppa loss..ibland måste man bara få unna sig.. ;)

 

 

 

Allt detta på första fotot blev mitt för 25kr i Vallsta..<3

 

   

 

Nu har jag lamskärmar så det räcker ett tag till mina olika projekt.. =)

 

 

 

Nämen här skymtade ju faktiskt hyllan fram lite.. ;)

 

   

 

Coolaste brickbandet eller vad??..

 

   

 

Denna låg på en hylla märkt "Det fulaste vi har inne just nu.."..klart att jag gillar den då.. ;D haha..

 

 

 

Lite smått och gott att pyssla med.. <3

Av Suzana - 9 juli 2013 21:53

Idag har jag, älsklingen och lilltrollet gjort en riktig låång dagstur med besök på MÅNGA MÅNGA loppisar..och vi har hittat tokmycket fina fynd..både sånt som som skall säljas vidare och sånt som får bo kvar hos oss.. =)


Har inte fotat alla loppisar, cafeér, butiker, mm som vi besökt under dagen..

Men en del fastnade på bild.. =)

 

 

 

I halvtid blev det fika vid Växbo kvarn..

 

     

 

..pannkaka med hjortronsylt blev det för min del..

MUMS!

 

Innan vi kom fram till Arbrå hittade vi ett mysigt litet loppis..

 

  

 

..stället heter KuriÅsa och ligger i Forneby. Tjejen som äger stället hade gjort en massa fint pyssel i äkta återbruksanda..

Bla dessa fina "fågelbad" som jag blev förtjust i.. <3

 

 

 

Efter Arbrå kom vi fram till Vallsta där vi hittade detta tokbilliga loppis..fick en en massa saker för bara 25kr..tappade hakan när jag skulle betala då jag räknade med mycket mer.. ;)

 

 

 

Och nästa stopp blev hos Pirjo och Alf som hade detta supermysiga loppis i Löräng..

 

 

 

..bara blev tvungen att leka lite med kameran..

 

   

 

..fanns ju hur mycket fint som helst att kika på..

 

   

 

..blev en del fynd också.. ;)

 

 

I Järvsö besökte vi bla Stenegården där gossen blev förtjust i denna coola skrot skulptur..

 

 

 

 

..och vi fikade på deras trädgårdscafe.. <3

 

   

 

Detta mina vänner är bara en bråkdel utav alla ställen vi besökte idag.. <3

 

Skall försöka få till ett inlägg med alla dagens loppisfynd innan jag går och nattar också.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards