Alla inlägg under maj 2013

Av Suzana - 4 maj 2013 19:42

Ännu en helg på södran är avklarad..ingen toppförsäljning men skoj ändå när man får prata skit med trevligt folk och pyssla en massa.. =)

 

Har påbörjat och avslutat en bunt projekt..bla blev en stor sittkudde till min söta systerdotter Stella klar och hämtad och två till nallar har sett dagens ljus..båda med EIF tema..

 

 

Killen med halsduk har redan fått nytt hem hos goa Irene.. <3

 

Sen har jag tagit med lite nytt upp till södran..så nu finns bla. ett gäng fina äppelgurk plantor där i väntan på nytt hem..

 

 

 

Nu förbereder jag för fullt inför morgondagens loppis..är rätt trött och har ont som f-n..men man gör så gott man kan.. =)

 

Önskar er goa bloggvänner en fortsatt trevlig helg! <3

Av Suzana - 3 maj 2013 10:06

Här kommer jag att finnas på söndag, har ni vägarna förbi Edsbyn då så kom in och fynda vettja!! =)

 

VÄLKOMMEN!!

 

till

 

 

Av Suzana - 2 maj 2013 09:13

Konstaterade just att Krimskramsan bloggen ju fyller hela 4år IDAG!

 

Och då det har varit så skoj att få dela den med er dessa år så skall jag se till att fixa till en utlottning i äkta återbruksanda inom dom närmaste dagarna för att fira den.. <3

 

Så håll utkik! =)

 

 

Av Suzana - 1 maj 2013 19:31

Idag har det blivit en hel del gjort och gissa om det känns i min kropp..ont ont..men jag är rätt nöjd ändå..


Började dagen med att promenera i finvädret upp till södran och jobba några timmar på div beställningsjobb och att dona lite mer på min skiljevägg (..fick upp en "knoppbräda" till div halsband och annat som behöver hänga..)..skönt att få lite mer gjort.. =)


Sen promenerade jag hem..var bara in och bytte jacka för att sen gå ut i trädgården och dona lite..

 

Lilltrollet har varit go och "donerade" sin gamla övergivna sandlåda till sin odlingstokiga mor..

 

 

 

Måste säga att den blev riktigt fin efter lite kärlek..

 

 

 

..och ett perfekt hem till den lilla rabarberplanta som jag räddade ifrån att bli nertrampad vid lekstugan..

 

 

 

..som vi som bäst håller på att riva..

 

 

 

..snart nog så skall vi nog kunna ge platsen till vår framtida pallkrage odling istället..

Kommer bli såå bra! <3

 

Även ett par rabatter har blivit rensad, ett staket lagat, gräs krattat och altanen börjar se riktigt städad ut..imorgon skall vi låna släpkärra igen och köra undan lite skräp..

 

Härligt att det rör på sig.. <3

 

Resten av kvällen tänker jag spendera i soffhörnan och vila min slitna värkande kropp.. <3

 

Ha en fortsatt fin 1maj alla goa vänner!

 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards