Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Suzana - 6 maj 2013 14:21

Fick oväntat ett lite för mig annorlunda "jobb"..min söta kusin Ida skall på studentbal och då hennes väska inte riktigt matchade hennes klänning så fick kusin vitamin rycka in och fixa lite..

 

 

 

..fick maskera det knallrosa innertyget med en bit av klänningstyget..inget finlir då tyget är så tunt..

 

 

 

..och fixa lite mer bling.. <3

Av Suzana - 6 maj 2013 13:17

Toppenväder ute idag och perfekt väder för lite trädgårdsjobb tänkte jag..så jag tog tag i projekt "renovera" växthuset som behöver en rejäl rensning efter ett par år i "glömska"..

 

 

 

..meterhögt ogräs, glasbitar i massor..till och med en över metern hög björk hade bosatt sig där men den får nu bo i vilddelen utav tomten istället.. (..ja om den klarar "flytten" då vill säga..)..

 

 

 

..hann dock inte jobba allt för länge innan det var dags att börja nysa, snora och klådan i ögonen skall vi inte tala om..så det var bara att snällt gå in och ta en allergitablett..skit.. =/

 

Jaja men hann med en bit i alla fall..får ta tabletten innan nästa rensning i förebyggande syfte..

 

 

 

Min söta hjälpreda Mira <3

 

 

 

   

 

Ska strax gå ut igen..vädret är allt för underbart för att sitta inne i så jag får tag i ett lite mindre "dammigt" projekt..

 

   

 

..fortsatt rivning.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards