Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Självklart eller..?

Av Suzana - 10 april 2013 19:01

När man ändå är trött, slut och har ont som bara den i kroppen, så kan man väl ändå köra på lite till..självklart eller..?

 

Nej kanske inte..måste bli bättre på att ta hand om mig själv.. <3

 

 

 

Har hur som helst bla. pysslar på för fullt för att göra gossens rum lite "nytt" tills han kan komma upp för trappen igen..bokstaven S till "namnskylten" har fått lite dekorativa röda prickar och hans tallrikshylla har också fått lite ny färg..mm..

 

 

 

Ett par nya fågelburar är på G..

 

   

 

..fattas bara ett par hyresgäster.. <3

 

Halva den här dagen har jag spenderat i köket..och bla. bakat en tigerkaka..

 

 

 

..en omgång snickerskaka och ett mindre berg köttfärs piroger..mm..

 

   

 

Nej nu blir det vila resten av kvällen bara lilltrollet slocknat.. <3

 

 

 
 
Ingen bild

Åsa.Li

10 april 2013 19:39

Mysigt pyssel! Har registrerat dig för fyra lotter eftersom du redan hade gillat i förväg de räknas gott:-)

Suzana

10 april 2013 20:52

Tack gumman

 
Lena

Lena

10 april 2013 20:10

kakorna ser goda ut :)

http://lenahaga.blogg.se

 
x-handarbete-pyssel

x-handarbete-pyssel

10 april 2013 21:24

Där sa du det! Du får se till att ta bättre hand om dig!!! <3
Åh! Så nyfiken jag blir på hans "nya" rum!
Jag grejar också i dotterns vrå. Sakta men säkert går det framåt :-)
Kram på dig!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

 
Matilda

Matilda

10 april 2013 21:46

Hittade inget recept på köttfärspirogerna i din blogg så jag tycker du kan dela med dig av det :D Kram

http://www.scrappymatilda.blogspot.com

Suzana

15 april 2013 20:55

Hihi nej gumman..jag har inte lagt ut receptet..men får väl försöka få in det på bloggen i framtiden.. =)
Kramen

 
Lena

Lena

10 april 2013 23:06

Oj, du har fixat mycket idag! Sköt om dig!
Kram Lena

http://lenashagtorp.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 april 2013 11:11

Och dy u pysslar vidare fina prickar blev det med. Men tigerkaka skial jag med göra det var längesedan tack förµart du påminde mig man liksom glömmer bort en detl grejor man inte gjort på länge,Tigerkakan blir så snygg när man skär den med sina ränder eller mönster som det blivit. Ha det så bra.

http://:filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Lycke

Lycke

11 april 2013 17:13

precis så! ta hand om dig och andas genom näsan! pyssla lagom även om allt är så fint och inspirationen bubblar! gillar bokstaven ***

kramar en torsdag, Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.se

 
Linda

Linda

14 april 2013 09:51

Vet hur svårt det kan vara att låta bli när det kliar i fingrarna men ta det lugnt och ta hand om dig så det inte blir värre och långvarigare. I vilket fall som helst kan det kanske vara bra att ta många och långa pauser och äta tigerkaka. =)
Kram Linda

http://www.mirell-mirell.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards