Alla inlägg den 4 april 2013

Av Suzana - 4 april 2013 16:51

Mycket nu..imorgon skall min älskade morfar begravas och direkt efter begravningen måste jag fara upp och sitta på södran..hoppas att det skall funka i alla fall.. <3

 

Har hur som helst därför bakat lite smått att ta med..vaniljbullar, chokladdoppade vanilj&kokos toppar och sist men inte minst chokladbollar..

 

 

 

På lördag skall goa svägerskan och hennes rara dotter sitta på södran då jag, maken och lilltrollet styr kosan mot Enköping för att fira makens näst äldsta son som fyllt 18år i veckan..

Blir en dags tur fram och tillbaka, så det lär ta på krafterna..pust..

 

Sen på söndag skall vi ta oss upp till min mamma och bonuspappa för att fira min goa systersons som fyller 6år i helgen..

 

Mycket på gång..måste fixa klart båda gossarnas födelsedags presenter imorgon..har bakat till båda kalasen (60st chokladbollar till systersonen och allergianpassat fika ner till Enköping..) som skall hämtas och packeteras..har träff med ett par säljare uppe på södran imorgon..mm..mm..

 

Och mitt uppe i allt så har älsklingen gått och blivit dunder förkyld..suck..så nu kämpar jag för att hålla mig kry så länge det bara går..har INTE tid att bli sjuk nu..tycker gott att det räcker med den trötthet och värk jag redan har.. =/

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards