Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Suzana - 14 februari 2013 22:28

Ikväll har det blivit bakat i vanlig ordning..förutom vaniljbullar och chokladbollar till södran imorgon så slängde jag ihop några Alla Hjärtans Dags bakelser till mina hemmaboende gossar.. <3

 

 

 

Inga skönheter men dom smakade i alla fall bra.. ;)

 

 

 

Tur att jag får bakhjälp till södran numera så jag slipper slita hund varje vecka.. <3

Av Suzana - 14 februari 2013 16:01

Passade på att köpa blommpinnar när jag var på ica tidigare idag, så nu har jag pysslat klart mitt senaste virkprojekt..hmm eller ja..när jag ändå var igång med virknålen så blev det flera gjorda..

 

Ett gäng blompinnar..

 

 

 

..kanske passar till barnkammaren eller i dopbuketten?

 

 

   

 

Och älsklingen vet vad jag gillar..så i Alla Hjärtans Dags present fick jag inget mindre än en bukett med gerbera..

 

 

 

..och det senaste numret utav tidningen..

 

 

 

..101 ideér!! <3

 

Go du hjärtat mitt!! <3

Av Suzana - 14 februari 2013 08:10

..trevlig Alla Hjärtans Dag önskar jag er alla goa bloggvänner! <3 <3 <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards