Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Suzana - 4 februari 2013 18:05

Här har det varit full rulle hela helgen..

Försäljningen har ökat något på södran..jag har fått fler beställningsjobb och slutfört ett par..

Skoj när det rör på sig.. =)

 

Loppisfyndade en duk och påbörjade en blivande nessesär..hmm eller kanske får det bli en väska..den som lever får se.. ;)

 

 

 

..är nöjd så långt i alla fall.. =)

 

En loppisfyndad liten bok för en 5:a fick följa med hem (kanske man kan få något "matnyttigt" spartips tänkte jag..)..

 

 

 

..likaså ett par inredningstidningar som jag fick utav min goa väninna mammabaloo.. <3

 

Och igår firade vi min goa makens 45-års dag..

 

 

 

..så här lycklig kan man se ut när man får frukost på säng, presenter och skönsång.. ;) hehe..

 

Gossen´s härliga skapelse till sin pappa..

 

 

 

..en glittrig "igelkott".. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards