Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Suzana - 16 januari 2013 20:18

Idag har jag varit med goa A till erikshjälpen..och jag som tänkt att jag skall försöka mig på köpstopp lyckades inte riktigt denna gång.. =(

Kom ut 40kr fattigare men med fina fynd..

 

 

 

4st läckra grytunderlägg, ett fint tyg och "gardinstångsupphängning"..

 

Tyget skall jag sätta saxen i och sy div saker att sälja på södran.

Gardinstångsupphägningen skall upp i hallen så jag kan få upp draperi vid ytterdörren och hindra att all den goa husvärmen smiter ut.

Och dom läckra grytunderläggen har jag inte riktigt bestämt mig för hur jag skall göra med..sälja, behålla eller ge bort i present.. =)

 

Jaja för att "böta" för mina "synder" får jag väl rensa ut lite extra och ta med till södran i helgen.. ;)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards