Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Bloggawards!

Av Suzana - 30 december 2012 10:20

På sista tiden har jag fått inte mindre än tre fina blogg awards.. <3


Två utav rara Lilly Dorotea och ett i från söta Linda med bloggen MirEll Design. =)

 

Börjar med detta som skall delas ut till några mindre bloggar..

 

 

..och jag väljer att ge det till följande fina bloggar som jag tycker behöver lite extra uppmärksamhet..

 

Metronyx

 

Handarbete & Pyssel

 

Ekotankar

 

Återbruk av Åsa.Li

 

 

Nästa award fick jag utav båda två så jag väljer att "slå ihop det" och besvarar medföljande frågor enbart en gång.. ;)

 

 

 

Ger det vidare till alla mina goa bloggläsare som vill ha det..skulle vara spännande att få lära känna er alla lite mer så..varsågod! <3

 

Här kommer frågorna och mina svar..

 

Vad gör dig glad på en måndag?

 

Att få vakna utav mig själv, utan att bli väckt.

 

Vad driver dig att skriva på din blogg?

 

Jag ser den mest som en "dagbok" där jag spar mina minnen och samtidigt kanske jag kan glädja eller inspirera någon annan med mina bilder och enkla ord.

 

Var skulle du vilja bo om du fick välja fritt?

 

Lite mer närmare "landet" så att jag kunde ha lite djur och odla och samtidigt kunna ha typ en gårdsbutik med hantverk, loppis och egenodlat.

 

Stads- eller lanttjej?

 

Lite utav båda, men mest lanttjej tror jag nog.

 

Vad är din främsta tillgång?

 

Att jag är snäll.

 

Vad tror du dina vänner skulle säga vara dina främsta tillgångar?

 

Att jag är snäll.

 

Favoritmat?

 

Oj oj svår fråga..gillar så mycket..

 

Någon känd person som inspirerar dig?

 

Älskar färgglada inspirerande människor som tex Cyndi Lauper, Dharma i Dharma & Greg, mfl.

 

Tror du på tankens styrka?

 

Absolut!

 

Vart vill du åka på din kommande semester?

 

Hmm tål att tänkas på..

 

Vad är lyx för dig?

 

Mat på bordet, kläder på kroppen och tak över huvudet.. <3

 

 
 
Ingen bild

Metronyx

30 december 2012 18:08

Du har helt rätt - dina vänner skulle säga att du är snäll. Fast de skulle tillägga att du är begåvad med en talang för att skapa vackra, personliga och vidunderliga ting.

Suzana

31 december 2012 19:48

Tack gumman

 
Ingen bild

Åsa.Li

30 december 2012 19:02

Vad glad jag blir när du gillar min blogg och även tipsar andra! Gillar frågona och svaren. Är också rolig att få tips om andra bloggar:-)

 
Linda

Linda

31 december 2012 11:05

Så intressant att få veta lite mer om personen bakom bloggen. =)
Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år och hoppas du får en trevlig nyårsafton. Kram Linda

http://www.mirell-mirell.blogspot.se

 
Hedvig

Hedvig

31 december 2012 18:22

Gott nytt handarbetsår önskar jag dig! :)

http://hedvighandarbetar.blogspot.com

 
Petra

Petra

1 januari 2013 11:21

Tack ska du ha gumman :)

http://ekotankar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards