Alla inlägg under november 2012

Av Suzana - 17 november 2012 21:47

Lite inspiration hämtad ifrån google..bilder som helt enkelt gör mig glad och inspirerar mig..tänkte att kanske även någon annan kunde finna dom inspirerande så se, njut och låt er inspireras vettja!! ;)

 

         

 

 

 

         

 

 

 

         

 

 

 

         

 

 

 

         

 

 

 

     

Av Suzana - 16 november 2012 21:23

Hemma igen efter en trevlig bio-kväll med äldsta sonen som bjöd med mamma att se filmen:

 

 

 

Vill ju inte avslöja något om filmen för er som inte redan sett den..men svar ja den var lika bra som jag hört ryktas och jag ger den därför 4,5 utav 5 möjliga. ;)

Av Suzana - 16 november 2012 17:05

Ikväll är det dags att gå på bio igen..har blivit riktigt bortskämd med den varan av mina goa söner på sistone..

 

Så ikväll skall jag och äldsta sonen se:


 


Hoppas den är så bra som man hört ryktas.. :)



Av Suzana - 15 november 2012 15:08

Gårdagens smörgåstårta..mums!! =)

 

 

Av Suzana - 15 november 2012 14:53

Idag bakar jag i vanlig ordning inför morgondagen på södran..först ut är denna..hmm vad kallar man kärleksmums utan chokladsmak?

Ingen aning med den smakar smaskigt.. ;)

 

 

 

Sen får vi se vad mer det kan bli..har egentligen ingen som helst lust att baka idag känner jag..måste i alla fall iväg och handla hem en del om något mer skall slängas ihop ikväll..

 

Sen måste jag bara få visa vilken underbar present jag fick utav min goa väninna A igår..

 

 

 

Sötaste halloween inspirerade muggen..ännu en ny favorit att dricka te ur under mörka kalla vinterkvällar.. 

Tusen tack goa fina du!! <3 <3

Av Suzana - 15 november 2012 08:40

Ni vet Jack S vantarna jag pysslade ihop för en tid sedan..igår landade då dom hos sin nya ägarinna..jag hade ju inte möjlighet att närvara vid hennes födelsedagskalas men igår besökte hennes kära mor och storasyster nyblivna tonåringens kalas och då passade jag på att skicka med min lilla present.. =)


Och idag hittade jag denna bild inne på fb..

 

 

 

..sötistjejen som tackar för världens snyggaste och coolaste vantar.. <3

 

Varsågod gumman! Är så glad att dom passade och att du blev nöjd.. <3 <3

Av Suzana - 14 november 2012 10:29

Idag blev näst yngsta sonen då också tonåring..tänk vad tiden rusar..snart har jag inga småbarn kvar här hemma..tack och lov att lilltrollet har några år kvar än.. <3

 

GRATTIS "lillgrabben"!!

 

Mamma älskar dig! <3

 

 

Av Suzana - 13 november 2012 23:32

Sitter uppe..kan inte sova..värken spränger och huvudet känns som om det skall spricka..gör ont att ligga ner och försöka slappna av..grr..blir så arg och less..så varför ens försöka..

 

Sitter i köket..har tänt ljus, kokat en kopp te, svept en filt om axlarna..påbörjat ett brev till en go väninna som fått vänta allt för länge på svar igen..

 

Är ju så när tiden inte riktigt vill räcka till..inte orken heller förresten..men nu är det på G i alla fall..

 

 

 

Tankarna vandrar..mycket nu..julmarknad..beställningsjobb..mina egna julklappspyssel..stundande flytt..många måsten och krav i vardagen..

 

Åhh om man ända kunde köpa ork och energi på burk..då skulle jag investera massvis..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards