Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Lite pyssel klart..

Av Suzana - 26 oktober 2012 19:13

Ännu en dag på södran avklarad..ingen vidare försäljning..i det närmaste folktomt..suck..sålde för hela 25kr..wow!! =( Men men det kan ju inte gå bra jämt liksom..


Blev en del prat om julmarknad och det är klart att vi kör julskyltningshelgen i alla fall så nu skall vi ha ett litet möte på tisdags kväll och planera lite närmare..sen får vi se till att få tag i lite folk som är intresserad av att stå där och sälja hos oss.. =)


Sydde en mysig halsduk till lilltrollet..behövs ju verkligen nu när snön och kylan verkar ha kommit för att stanna..brr..

 

 

 

Gossen blev nöjd! <3

Sydde halsduken utav samma fleecefilt jag fodrade hans julklappsmössa med och ett trikåtyg hittad i gratiskorgen inne hos gänget i rosa rummet på södran..plockade på mig ännu en bunt t-shirtar och lite annat där i också som nog kommer väl till pass i något utav mina kommande återbruksprojekt.. =)

 

   

 

Och igår blev ett annat litet återbruks pyssel klart..mina kattleksaker som bara har väntat in kattmyntan jag fick hem igår.. <3

 

 

 

Två små vita möss sydda utav en basker goa P skulle kassera för en tid sedan.

En utav mössen skall därför få flytta hem till henne..hoppas och tror att hennes gokisse Nemo kommer att uppskatta den.. =)

 

Nu natta lilltroll..sen baka chokladbollar med näst yngsta sonen som han sedan skall sälja på södran imorgon..efter det hoppas jag på att få en lugn stund för mig själv medans jag väntar in älsklingen som är med sin äldsta son till Leksand och tittar på hockey ikväll.. =)

 
 
friskapande.blogspot.se

friskapande.blogspot.se

26 oktober 2012 19:43

Jag gjorde en kattleksaksmus (virkad)för ett tag sedan som jag också stoppade kattmynta i :-) men den har jag inte kunnat lägga upp för det ska bli en julklapp^^

http://friskapande.blogspot.se

 
lena

lena

26 oktober 2012 23:03

vilken kanon fin halsduk å så söta möss...bättre än dom som springer här ;)

http://lenahaga.blogg.se

 
Petra

Petra

29 oktober 2012 20:11

Hoppas tjockiskatten orkar leka med musen :) Han kan behöva muntras upp nu, han tycker inte alls om snö...

http://www.ekotankar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards