Alla inlägg den 9 september 2012

Av Suzana - 9 september 2012 17:24

Testar allt för att få in lite pengar till huset..har äntligen fått tummen ur och börjat lägga ut lite smått och gott inne på en facebook sida som heter Edsbyn/Alfta köp&sälj..så nu får ni hålla tummarna för att jag får sälja undan en del..vill ju få in pengar och samtidigt få mer plats inne på loppiset.. =)


Här är ett litet axplock av det jag lagt ut:

 

 

 

       

 

Skall fota och lägga ut mer bara jag får tid..kanske lite av mitt hantverk också..

Av Suzana - 9 september 2012 14:21

Ännu en helg på södran avklarad och jag är fortfarande lite nere och förkyld..jobbigt och hosta och snörvla hela tiden och värst utav allt så hindrar det mig från att göra alla utomhus sysslor som jag vill göra..ut i skogen och plocka bär & svamp..riva vår gamla lekstuga..mm.. =(

 

Sydde klart en beställd vimpelradda igår som jag faktiskt tyckte blev helläcker..

 

 

 

..beställaren hade eget tyg med och efter lite om och men fick jag tag i svart snedslå i Bollnäs..här i Edsbyn tycks dom bara sälja röd, vit och marin..suck..saknar många ggr en sybehörsaffär här i byn..

 

Hur som helst blev det läcker!! =)

 

Jag får fortsätta sysselsätta mig med inomhus pyssel ett tag till och hoppas jag piggnar på innan bär säsongen är över..

Har fått beställning på mer biscotti och kärleksmums upp till södran så det skall bakas + att jag skall ha lite 41-års dags fika på fredag så jag tänkte slänga ihop lite gott tills då också.. <3

Älsklingen har beställt kärleksmums, olika biscotti och tårta till kalaset.. att det är MITT kalas så att jag borde väl få bestämma verkar mindre väsentligt.. ;) haha

 

Nu vila en stund.. <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards