Alla inlägg den 4 september 2012

Av Suzana - 4 september 2012 16:42

Trots att jag är förkyld som tusan så kan jag ju bara inte låta bli att "jobba på" i vanlig takt..får väl använda ursäkten att jag ju inte vill att alla bär och frukter jag plockade hos goa syster yster igår skall förfaras..sagt och gjort..

 

Ett gäng små krusbärspajer har gjorts..

 

 

 

Levererade en paj och en vaniljvisp till mina goa morföräldrar nyss..dit är det alltid lika skoj att lämna..dom uppskattar det hemgjorda mer än dom flesta andra då dom ju inte själv kan komma ut och plocka frukt och bär eller orkar stå och baka och dona.. =)

 

Krusbärskräm har också hunnits med..gott till mellis idag.. <3

 

Äppelringarna jag torkade igår kväll blev också lyckad..bara älskar min OBH Nordica..ser fram emot att få mer ork att testa torka mer..

 

 

 

Har bara en stor skål av systers äpplen kvar nu men dom tror jag att jag inte skall torka..blir nog lite mos istället..hmm undrar om man kan torka nypon..finns ju massor att plocka ute nu.. =)

 

Funderar på om man skall ta en stor korg med sig och gå ut och plocka gratis mat..roligare om man hade sällskap då dock..hmm undrar vem jag kan lura med mig.. ;) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards