Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Suzana - 11 augusti 2012 22:11

Blåbär är ju bara såå himla gott..inte lika kul att plocka som tex lingon men måste väl ändå säga att dom är värd besväret..och när man hittar ex antal liter utav såna här jättar är det ju extra kul..

 

 

 

Mindre skoj dock när ens bärplockare börjar läka ut lika mycket bär som man plockar och får i hinken ungefär..suck..

 

 

 

..skulle väl ha renoverat den redan förr året men det blev utav en eller annan anledning helt enkelt inte gjort..

 

 

 

..men nu så är den redo för några år till utav bärplockande!! =)

 

 

 

Köpte min bärplockare billigt på loppis för ex antal år sedan för under 20:an om jag inte missminner mig så den har hängt med några år redan..

Åter använde dom gamla spikarna (nån spik gick förstås åt pipan men jag tänker leta tag i några "nya" i min "skrotlåda" imorgon o fästa det sista..) och tyget har jag fått utav min goa vännina L.

 

Billigt och bra skall det vara! =) <3

 

 

 

Nu dax att krypa upp i soffhörnan och virka några varv på en trasmatta som jag har på beställning innan John Blund kommer och knackar på.. =)

 

Ha en fortsatt fin helg go´vänner! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards