Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Suzana - 8 augusti 2012 21:27

Idag tog jag en pause i "södran baket" och tog en liten tripp med min goa kontaktperson A till ett loppis strax utanför byn som har öppet sista veckan nu..

Fyndade bla.ett par saker som kanske egentligen är totalt onödiga men som jag bara inte kunde lämna kvar..

 

 

 

Ett par rosa lite kitschiga stickor och en "garnkula" att ha när jag virkar..15kr..

 

Hittade även lite nyttigt till yngsta sonen..en superfin felfri höstjacka och ett par fräscha fodrade allväders byxor..52kr tillsammans..

Lika bra att köpa i tid när det är hutlöst billigt istället för att akuthandla dyrt i sista stund då man kommer på att dom verkligen behövs typ NYSS tänkte jag! ;)

 

Ännu ett litet fynd som jag gjorde för ett par dagar sedan är dessa ursöta äggkoppar..

 

 

 

..dom kostade dock mig inte ett öre då dom är några utav mina många grovsoperumsfynd..

Visst dom är lite kantstött men ack så charmig och fyller absolut sin funktion..tänk va folk slänger helt i onödan.. =S

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards