Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Suzana - 18 juli 2012 21:22

Idag har jag hunnit med att fynda en hel del..en tripp till Bollnäs resultrerade i bla ett besök på röda korset där jag fyndade "massor"..

 

Bla. ett överkast till älsklingens säng för 25kr..såå himla snyggt!! <3

 

 

 

Färgerna är mycket klarare IRL.. <3

 

Ett gäng tallrikar och assietter till blivande kakfat..

 

 

 

..ett par vackra blåa pressglasljusstakar..en supercharmig sockerströare (har aldrig sett något liknande..)..

 

   

 

..och sist men inte minst en tekanna som skall bli julklapp till älsklingens tekannesamlande brorsdotter..

 

 

 

Väl hemma i byn igen hann vi med en tripp till erikshjälpen också..där hittade jag några skojiga tyger och ett par utav assietterna på bilden ovan..

 

 

 

..är verkligen en riktig tygnörd.. ;) hihi..

 

På väg därifrån upptäckte vi ett litet tillfälligt miniloppis..såklart blev jag ju bara tvungen att springa in..

 

Och där fanns den perfekta kompletterings presenten till äldsta sonen som fyller år den 1 augusti..en läcker katten Gustav spargris.. =)

 

 

 

Inbillar mig att gossen inte läser mammas blogg så jag tror det är rätt safe att blogga om den redan nu.. ;) hehe..om inte så suprice Kevin..här är en del utav din 22års present..perfekt till din samling eller hur!?!

 

Nu är jag rätt slut efter en hel dag med fyndande, handlande av nödvändiga saker, hemmapyssel, bakande och donande till södran imorgon (där kommer finnas bla: vaniljbullar, Hennys kokoskakor, kola kakor och äppelrulltårta..), mm, mm..så nu blir det att krypa ner under täcket och vänta på date med John Blund..

 

Natti natt! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards