Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Suzana - 17 juli 2012 20:24

Idag har älsklingen och hans äldsta son varit ute och fiskat halva dagen så jag och lilltrollet har roat oss på egen hand..vi började med en smarrig brunch bestående utav bananplättar..gillar att exprimentera lite och det blev riktigt gott..bananskivor, lite kanel och plättsmet och sen toppas hela härligheten med lite sirap..mums!!

 

 

 

Efter det bestämde vi oss för en tur ner till lekparken där det både blev lek, bad och fika..mysigt och vädret var med oss så solen värmde gott.. =)

 

Bibblan smsade mig att det hade dimpt in en bunt böcker som jag "beställt" så jag fick brått dit innan dom stängde vid kl.16..gick bra då jag mutade gossen med att låna film och köpa glass.. =) hehe..

 

Så nu har jag massor utav skön läsning med miljötänk och pyssel som tema..fattas bara tid att verkligen sitta ner och läsa nu också då..men men det brukar lösa sig.. ;)

 

Suck tycker jag bara svamlar..kan inte tänka mig att ni tycker det är såå himla intressant att läsa om min dag så här egentligen..

 

Jag menar jag har en massa hemmastök, lek med barn, kalasplanering, mm, mm..precis som alla andra..

 

Nej nu skall jag krypa upp i soffhörnan..skriva några rader på ett brev till min goa vännina A-S och glo på dumburken..

 

Ha det gott så länge go´vänner! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards