Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Suzana - 12 juli 2012 20:12

Idag har jag i vanlig ordning suttit på södran..rätt bra med folk och försäljningen var hyfsad.. =)

Hann med att pyssla lite också och det resulterade bla. i en återbruks "vimpelradda" utav ett gäng gamla barn näsdukar som jag fått vid ett tidigare tillfälle utav min goa vännina G ..

 

Blev rätt tuff om jag får säga det själv..

 

 

 

 

 

     

 

..frågan är nu bara om jag skall behålla den själv eller sälja den..hmm..tål att tänkas på.. ;) hihi..

 

Och imorgon sätter då sig jag, älsklingen och dom två yngsta barnen i gamla Bettan och styr kosan mot Leksand..där skall vi sova i stuga och gå in på Leksand sommarland en dag..allt tack vare mina goa föräldrar som betalat både stuga och inträde..

En tidig födelsedagspresent till mig och de två sönerna..

 

Tusen tack snälla goa ni, utan er hade vi inte haft råd till någon semestertripp i år.. <3

 

Och tack vare södran så fick vi ihop till bensin och matpengar också.. =)

 

Åhh skall bli så skoj med lite miljöombyte och ni kan ju gissa om barnen är förväntansfulla! =) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards