Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Suzana - 6 juli 2012 22:11

Idag när jag tittade runt inne hos de andra damerna uppe på södran föll min blick på ett gäng supersöta desserttallrikar, 5st för 30kr..

Kunde inte motstå frestelsen och ikväll har vi invigt dessa med smarriga jordgubbar och grädde, mums fillibaba!!

 

 

 

Bilden blev lite missvisande i vanlig ordning då min blixt fortfarande är ur funktion..mycket klarare färger IRL.. =)

 

Av Suzana - 6 juli 2012 16:42

För en tid sedan lämnade jag ett mönster och en bunt garn till goa Karin som också brukar sitta uppe på södran med oss..med en önskan om hjälp att sticka ett par vantar till mig..och idag var dom färdig och hon kom med dom till mig..

 

JIPPI!!

 

Dom är ju bara sååå sagolikt underbara..tusen tack snälla goa rara du!! <3

 

   

 

Åhh nästan så att jag börjar längta efter vantväder.. ;) hihi..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards