Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Suzana - 21 maj 2012 17:07

Jag förstår inte varför det skall vara så omöjligt..fick ett samtal ifrån mäklaren  i förmiddags och än en gång så hade dom intresserade husspekulanterna dragit sig ur med orden det blir för dyrt..


Ja självklart om man skall blåsa ur hela huset..göra allt nytt direkt..byta ut rubb och stubb och göra allt sprillans.. blir det mycket pengar..ja inte lika dyrt som att bygga nytt eller köpa ett helrenoverat hus..men ändå..

Jag förstår inte..varför inte flytta in..ta det viktigaste först..bo in sig och känna efter vilka behov man egentligen har..ja menar huset är ju beboligt..men jaja det finns ju folk till allt..suck..


Försöker låta bli att deppa ihop..har just tagit en promenad till mitt älskade skrutthus som hållit oss varm och trygg i både vått och torrt..klappat om det lite..


Promenerade ut i trädgården och plockade med mig ett par kvistar ifrån körsbärsträdet och lite rabarber som växer så det knakar just nu..


 


..ikväll vankas det rabarber och marängpaj..mums!! =)


Vackra Mira njuter av vårsolen.. <3  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards