Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Ännu mer komiskt..

Av Suzana - 2 maj 2012 10:08

Det visade sig att goa Annefia  med bloggen Fialand också hade utmannat mig att svara på 11 frågor för ex antal dagar sedan..hihi..börjar känna mig lite småpoppis.. =D

 

Så jag svarar väl på dessa frågor också då men sänder dock inte utmanningen vidare denna gång heller.. ;)


1. Är du morgon eller kvällsmänniska?

Helt klart kvällsmänniska.

 

2. Vad ville du bli ”när du blev stor”?

Oj oj det minns jag faktiskt inte..

 

3. Blev du det?

Antagligen inte..hehe..

 

4. Var vill du helst bo, på landet, i småstad eller i storstad?

På landet nära till en småstad.

 

5. Om du befriat en ande ur en flaska och fick tre önskningar, vad skulle du önska då?

* Att vår ekonomi löste sig.

* Att vi fick vårt drömhus.

* Och att hela familjen skulle få vara frisk och må bra.


6. Vad är meningen med livet?

Att få vara lycklig och må bra.

 

7. Dricker du alkohol? Varför/varför inte?

Nja ytterst sällan. Känner inget behov, har skoj ändå.

 

8. Tror du på reinkarnation?

Absolut!

 

9. När skaffade du din första dator?

Oj oj..bra fråga..ingen aning faktiskt..

 

10. Vad tittar du helst på på TV?

Hmm hinner inte se tv så ofta men program om inredning/trädgård gillar jag och kriminalteknologiska serier. Big bang theori och Dharma & Greg är en annan favorit.

 

11. Samlar du på nånting?

Mmm har nog för många samlingar är jag rädd..bla. snökulor, rosarium, kitschiga porslinsfigurer, mm.


Så det var dom frågorna det.. =)


 
 
Ingen bild

metronyx

2 maj 2012 21:07

: ) Jag vet vad du ville bli när du blev vuxen, och på ett sätt är du väl det. Ringer det en klocka när jag påminner om mystiska hopkok i "grytan" vid ett skrymsle på Slottagårn, eller besvärjelser för solsken eller regn. Herregud, det kan väl knappast ha funnits nån som ville flyga på sina kvastar mer än oss : )

Suzana

3 maj 2012 12:42

Hihi det har du rätt i gumman.. =) Så sant så sant..

 
X

X

8 maj 2012 15:54

Skulle jag svara på nr 10 blev det väl - Och när skaffade jag den tv:n...?! ;)
Läste också att ni fått snöblask, URK! Det vill man ju inte ha nu!

http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards