Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Suzana - 28 mars 2012 12:59

Jag har ju gått med i en återbruks utmaning som fina Klockarbarn har annordnat..

 

   

..skulle därför egentligen ha visat upp något skoj redan i måndags men det fanns tyvärr inte tid till det..och sen hade jag ju gärna velat visa upp något nytt men det har det inte heller funnits tid till så denna gång visar jag upp min senaste beställning som blev klar idag..

 

Ett gäng återbruks höns som min goa moster I´s skall ha att hänga i påskriset..ja om hon nu godkänner dom förstås.. ;)

 

    

 

Dom är sydda i äkta återbruksanda utav spillbitar ifrån en gammal linneservett, en tovad ylletröja, kuddstoppning..nya pärlor och molinegarn.. 

 

 

 

Nu time att dra på sig regnkläderna och trava iväg och hämta lilltrollet på dagis.. =)

 

Ha en fortsatt bra dag gott folk!

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards