Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Suzana - 12 mars 2012 18:12

Åhh det var kärlek vid första ögonkastet..längtar redan tills nästa gång "vi ses"..lyckopirr i magen.. ;) hihi..


Nejdå ingen fara..jag har inte gått och blivit tokkär i en annan man..älsklingen är mannen för mig och så kommer det förbli om jag får bestämma..

 

Nej det jag gått och trillat dit för är en ny tv-serie..ingen mindre är svt:s En njutbar trädgård med den tokcharmiga engelskan Alys Fowler som även författat boken Slow Gardening (..som jag för övrigt just varit iväg och "bokat" på bibblan..så nu är det bara att vänta..)..

 

   

 

Om ni mot förmodan skulle ha missat den serien så rekomenderar jag att ni inte missar nästa program på onsdag kl.20.00 =)

 

   

   

 

Helt klart sevärd för alla oss som gillar trädgård, ekologiskt och återbruk i en blandad kompott.. <3   

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards