Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Suzana - 7 mars 2012 22:34

Imorgon är det gasen i botten som gäller igen!!

 

Då har ju jag och goa L bestämt oss för att ha extra sportlovs öppet uppe på södran..så förutom ordinarie öppen"dagar" fredag och lördag så har vi då öppet den här torsdagen kl.12-18 också..

 

Så har ni vägarna förbi så titta in en sväng vettja!! =)


 

 

Vi har fyllt på med lite nya loppisprylar och en massa nybakat som vanligt!! =)

Av Suzana - 7 mars 2012 01:26

Då sitter jag då i vanlig ordning uppe sömnlös och tankarna far som yra höns i skallen på mig..hopplöst när man inte kan "stänga av" och bara sova..suck.. =(

 

Så vad distraherar jag mig med inatt då..jo jag roar mig med att sitta och titta runt inne på google..vad skulle jag göra utan denna underbara sökfunktion?  =)

 

Försöker bla. komma på något nytt att baka till södran..blir lite tjatigt att baka samma och samma hela tiden..har hittat några intressanta recept som jag skall fundera vidare på.. =P hehe..

 

Sen har jag sökt på påskpyssel..tänkte jag skulle roa dom minsta barnen pyssel nån dag..hittade lite rolig inspiration i alla fall som jag tror skulle kunna passa både 4-åringen och 12-åringen..

Eller vad tror ni?


 

       

(alla bilder hittad via google) 


Nej för sjutton..dax att göra ett nytt försök att natta kudden..

Natti natt <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards