Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Suzana - 26 februari 2012 20:57

..har det ju inte blivit så mycket bloggande..men det betyder inte att mitt liv har varit händelselöst..nej för sjutton..full rulle hela tiden..men då jag inte mår så prima och orken inte varit på topp så har liksom bloggen blivit lidande..men jag lovar att försöka skärpa till mig..

 

I torsdags dök det upp en "liten" överraskning per post ifrån goa AnnaStina med bloggen stick å pyssla..ett paket med en massa smått och gott..porslin, textiler, dekorband, mm..underbart!!

Tusen tack gumman!

Här skall pysslas i massor och självklart kan vi fira vårt 20års jubileum med att återuppta vår brevskrivar kontakt också! =)

 

 

 

Och på fredagen kom "vår" egen lilla sessa till världen..kl.07.45 föddes min söta lilla systerdotter på Gävle BB!!

Urskoj med en ny liten tjej till i familjen! <3 <3

Hon skall heta Stella (inte lite likt den "riktiga" sessans namn..) ..vikt 4.400 och längd 53cm..

 

Har inget foto att bjuda på ännu så lilltrollet ställde upp som fotomodell dagen till ära.. ;) hihi..

 

 

Bustroll.. ;) <3

 

Har hunnit pysslat en hel del också..bla. har en beställd vit tras grytlapp sett dagens ljus..

 

 

 

 

..då trasorna kom ifrån ett gammalt lakan så sparde jag det broderade monogrammet och tråklade fast på den färdiga grytlappen..snyggt tycker jag och hoppas att goa A som beställt den skall bli lika nöjd.. =)

 

Helgen på södran har gått riktigt bra och jag har träffat många trevliga människor..ser redan fram emot nästa helg..skall till huset och hämta ännu lite mer nya saker..skoj att kunna visa upp lite nytt vid varje helgöppning.. =)

Av Suzana - 26 februari 2012 20:39

..i blandad kompott..har äntligen fått tummen ur idag och varit till min ateelje och botaniserat runt bland alla mina tyger..okey inte alla men så mycket jag orkade på dom timmarna jag var där..får fortsätta en annan dag när lusten och orken infinner sig igen..

 

Här kommer ett LITET axplock utav dom tyger jag valt ut till försäljning..

 

            

         

  

Ett par skall få flytta ut på tradera (bla. dunderklumpentyget..)..resten skall sorteras, mätas och läggas ihop till "tygpaket"..funderar på att köra färgtema på "paketen"..vad tror ni om det?

 

Har inte kommit fram till priser och sånt än men är ju lååångt ifrån klar så det ger sig väl när det börjar närma sig.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards