Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Suzana - 20 februari 2012 15:15

Vad gör du för att distrahera dig själv ifrån vardagens jämmer och elände när du är nere?


Min dag har mest bestått utav en massa hemma pyssel..bla. har jag "bakat" kokosmums för första gången..

 

 

(bild lånad ifrån google)

 

..varit ner i förrådet och letat tag i ett par gamla pärmar och påbörjat en ny inspirations pärm och en pärm med spännande nya recept..bara älskar att plocka tips, recept och ideer ifrån gamla tidningar (..något som min goa mormor och mamma villigt förser mig med..) men sen blir dom ju lätt liggandes i hög..men idag har jag då tagit tag i en del utav dom i alla fall..nu hoppas jag bara att jag skall hitta fler plastfickor liggandes någonstans så jag kan forsätta..

 

..har gått lös med hårklippningsmaskinen på lilltrollet och älsklingen så nu skall det bara till lite finlir senare ikväll så blir jag nöjd..tappade gnistan och hamnade här vid datan en stund..men skam den som ger sig..nya tag..

 

..har skrivit en veckomatsedel baserad på vad som finns här hemma i frys, kyl och skafferi..

 

..vilat och busat om vart annat med lilltrollet..

 

..mm..

 

Strax skall vi..

 

..skall ta en sväng till södran och hämta skruvdragaren och sen fara förbi huset och plocka ner några vägghyllor..håll tummarna att en utav dom skall passa här i köket efter en liten makeover med lite färg och kärlek..

..ev plockar jag med lite saker att ta till loppiset också..har bestämt att vi skall ägna någon timme per dag i huset denna vecka så vi blir klar där någon gång..

 

..sen hoppas jag vara så pass slut så jag bara kan sitta rakt upp och ner i soffan och titta en stund på dumburken innan John Blund knackar på..

 

Hur har er dag varit? <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards