Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Suzana - 7 februari 2012 17:35

Igår blev det bräckt kassler med potatis och stuvad spenat här hemma..och idag potatisplättar med kasslertärningar i..när kassan är skral gäller det att minimera svinnet maximalt..har ni förslag på god restmat som ni brukar äta? =)

 

 

 

Mums med hemgjord lingonsylt till.. <3

Av Suzana - 7 februari 2012 15:31

Idag har jag suttit en stund och "pluggat" tradera (..alltså studerat vad som är eftertraktat, priser, mm..) och upptäckte några för mig "nyheter" av Stig Lindberg..nog för att jag inte har koll på allt vackert han skapat..men hur jag kunde ha missat dessa skönheter kan jag då inte begripa..

 

Vad surrar jag då om..jo hans socker söta serie pynta..

 

       

 

..och serien blå båge..åhh helt underbara färger.. <3

 

   

 

Ja då har man lärt sig något nytt idag också.. ;) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards