Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Suzana - 6 februari 2012 18:21

Det gäller att ligga i för att hålla skutan flytande..just nu är det grymt jobbigt ekonomiskt och vi går helt enkelt på knäna..men skam den som ger sig..

 

I helgen kommer vi finnas på två loppisar..älsklingen kommer stå och sälja på ett loppis i Bollnäs (återkommer mer ang det när jag får mer fakta själv..) och jag håller som vanligt till på södran..så nu måste jag plocka ihop en hel del smått och gott till båda ställerna och baka dubbelt upp utav allt..allt för att få in några extra kronor till alla räkningar som vi drunknar i..

 

Igår spenderade jag några iskalla timmar på vår oisolerade vind i huset och rensade och donade..fick ihop ett par kartonger + lite till med loppisprylar..

Har tvättat, sorterat och donat så nu blir det en hel del nytt till helgen..bla ett gäng fräscha barnkläder, leksaker, porslin, tavlor och en massa annan kuriosa..

 

Välkommen att komma och hälsa på vettja!!! =)

 

  

 

Nej nu skall jag fortsätta njuta utav åsynen utav tulpanerna älsklingen fick i helgen och virka några rutor till på syster ysters grötpresent..

Tulpaner ger mig alltid så härliga vårkänslor trots att snön ligger kall där ute.. <3 <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards