Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Imorgon smäller det..

Av Suzana - 27 januari 2012 20:25

..till och vi öppnar vårt nya södran loppis..jag har varit där och plockat och donat en massa idag..mer skall det bli men det är i alla fall en början och imorgon slår vi då upp dörren och hälsar alla välkommen in! =)

 

Ikväll har jag roat mig med att baka lite som förhoppningsvis skall sälja imorgon..

Det har blivit både kokostosca..

 

  

 

..och mina smarriga..

 

 

 

..vaniljbullar.. ;P mums!!

 

    

 

Så är ni fikasugen så vet ni vart ni skall åka och handla imorgon! ;) hihi..

 

Hann även pyssla det sista på ett par moln som legat ett tag och väntat..så nu finns dom till försäljning i min lilla ateelje..

 

Kanske en bra "grötpresent" som nyss fått en liten bebbe?

Det rosa jag gjorde tidigare skall min goa systeryster få i tidig "grötpresent" bara jag får tid att åka dit och hälsa på henne och hennes lilla familj.. <3

 

   

 

Nej nu skall jag ta en snabbsväng ner till förrådet och leta fram lite mer loppisprylar och se om jag kan låna tvättmaskinen där nere och tvätta ett gäng leksaker som skall till loppiset också..

Rent och fräscht skall det vara.. =)

 
 
Ingen bild

metronyx

28 januari 2012 08:55

Lilla sockerSussi, du bakar så smarriga saker att jag känner mig inledd i frestelse : )Kul att få se en bild från köket btw! Få se om vägarna blir lite farbara snart så jag vågar mig upp någon fr el lör för att kolla in loppisen och nya lyan !

 
Basilica

Basilica

28 januari 2012 10:59

Lycka till!!!!!!

http://basilica.blogg.se

 
Ingen bild

marina

28 januari 2012 18:35

Oj vad du står i !!inser att det var mer än evigheter sedan jag bakade nåt :)men det är väl kika bra det för bakar jag nåt så äter jag bara upp det på en gång!!Jag kan inte låta bli haha.för jag är världens värsta göttegris:)gick allt bra idag?kommer ni att ha öppet på fredagar och lördagar framöver alltså?jätteroligt senare när jag ska få se din atelje!!!spännande som bara den ju !!nu känner jag att jag har mycket spring i pysselhänderna!!:)ha en superbra kväll!!kram!!

Suzana

28 januari 2012 20:58

Ja lika bra att smida medans järnet är varmt heter det juh, så jag satsar för fullt och kör hårt.. =) Jodå det gick superbra idag så vi är nöjda och kommer tillsvidare ha öppet fredagar och lördagar så länge vi får, kan och vill.. =)
Ja det är bara att du hälsar på när vi har öppet! =)
Ha en fortsatt toppenhelg!
Kraaaaam

 
AnnaMalin

AnnaMalin

28 januari 2012 19:01

Hej där!!!
Såg din kommentar i min blogg och blev sugen på att kika in här, vilket jag inte ångrar!!! Tänker absolut följa dig också!!! Och snälla, sälj loppisprylar på nätet!!! Jag köper!!! Jag ääälskar loppisar!! Vi bor lite långt bort för att komma förbi, men är vi ute och reser ska jag komma ihåg er loppis!! Spännande att följa dig/er!! Kram!

http://annamalins.blogspot.com

 
Sara

Sara

30 januari 2012 19:43

Åh my vad det där såg GOTT ut :)
Loppis + Fika = Lyckad dag.
Ha en skön vecka,
/Sara

http://blogg.magnusochselma.se

 
Lycke

Lycke

31 januari 2012 09:56

oj vad spännande!!! önskar verkligen jag kunde komma på en kopp kaffe och titt kära du. tror det blir jättebra det där! har haft några träliga dagar här men nu känns det bättre. januari kan ju vara en lite tung vintermånad typ, och inte mycket sol har vi haft. nu kan det bara bli bättre :)

många kramar en tisdag, lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Fiff

Fiff

2 februari 2012 23:55

Jag gillar verkligen dina moln! Supersöta. Får lust att göra nåt liknande, det får hamna på projekt-listan :-) Kram!

http://fiffelochtrad.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards