Alla inlägg under december 2011

Av Suzana - 2 december 2011 08:42

Senaste dagarna har mest bestått utav en massa julmarknadspyssel..igår hade jag och söta M en liten pysseljunta och då testade jag bla. att skapa sådana här pappers julkulor som jag sett inne på div bloggar och nu i en bok som jag lånat hem ifrån bibblan i veckan..

 

Dom blev inte så illa tycker jag nog..detta är kula nr:2 och 3..1:an blev kvar uppe på södran.. =)

 

 

 

Nu dax att pussla en stund med lilltrollet innan jag slänger ihop en pepparkaksdeg och bakar ett par satser saffransskorpor.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards