Direktlänk till inlägg 12 december 2011

SNYFT!!

Av Suzana - 12 december 2011 13:38

Kamerareperatören här i byn hörde utav sig idag och meddelade att min kamera inte går att fixa..suck..skramlade ihop 200kr så att jag kan hämta den idag..funderar på att åka till elgiganten där jag köpt den och se om dom kan hjälpa mig få ett andra utlåtande..men känns hopplöst.. =( snyft..


Fattig som en kyrkråtta är man och kämpar för att vardagen skall gå ihop ändå..men hade jag haft pengar hade jag inte tvekat att köpa denna bebis som jag hittade på blocket tidigare idag..men men..bara fortsätta drömma..

 

 

(bilden lånad ifrån annonsen)

 

Frågan är nu hur jag skall göra med bloggen..kan jag inte fota så kan jag juh inte blogga resonerar jag..dubbel snyft..men men den får finnas kvar tills vidare i alla fall..

 

Jag får hoppas på ett mirakel inträffar.. <3

 

Kanske nån vill köpa vår "skruttkåk"..det skulle underlätta vår ekonomi betydligt..

Kanske vinner vi på stryktipset..

Kanske nån okänd rik släkting dör och lämnar oss ett arv..

Kanske kanske.....

 
 
Annefia

Annefia

12 december 2011 14:10

Åh nej!!! Din stackare! Jag kommer dock fortsätta läsa bloggen även utan bilder. Hoppas att det löser sig!

http://blogg.fialand.com

 
lena

lena

12 december 2011 17:12

Ja det är så tråkigt när saker går sönder.
Och ALLT måste man ha pengar till. vet hur det känns. Just nu så går jag hos tandis för att få en tand rotfylld å det är inte det billgaste det heller....men det är bara att bita i det sura äpplet å kämpa vidare. det brukar lösa sig i slutänden ;)kram

http://lenahaga.blogg.se

 
Milla

Milla

12 december 2011 17:23

Nej supertråkigt! Blogg utan bilder funkar ju ändå men förstår vad du menar. Finns det ingen bekant som har nån kamera ligger i en låda eller nåt att låna? Ofta om man byter upp sig kan den gamla bli kvar utan att den används. Hör gärna av dig om du vill ha lite råd/kunskap om vår "magerfarenhet" som jag skrev om tidigare, vet att man ofta känner sig lite ensammen om allt när det pågår. kram milla

http://millaflower.blogspot.com

 
Lena Nordin

Lena Nordin

12 december 2011 20:39

Usch usch usch. Kan bara tänka mig vilken katastrof det vore att vara utan kamera. Håller tummarna!

http://lenanordin.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

12 december 2011 20:42

åh nej! det är inte alls kul det där, hoppas verkligen det löser sig. jag vet ju..när datorn pajade ihop här..man blir ju tokig påa tt inte få trixa till bilder och kika runt som man brukar..och en dyrsmäll..

hoppas hoppas...

kramar om, Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
lopplisa

lopplisa

12 december 2011 21:54

Himla synd på kameran! Mobilkamera?? Har du en sådan?? Skulle inte det i så fall funka? Själv fotar jag med en billig kompaktkamera. Håller tummarna för att ekonomin får sig en skjuts i positiv riktning.
Snarast!! /Pia

http://lopplisa.wordpress.com

 
Ingen bild

metronyx

13 december 2011 07:32

Jag förstår dig helt, att det känns meningslöst att blogga utan egna bilder, men...jag har en urgammal digitalkamera som kanske är av ett sämre skick och den ger iaf bilder, om än inte i toppkvalitet. Den du har är högre kvalitet men en sämre kamera ger fortfarande bilder så i mellantiden till tipsvinst och annat kanske en ny men 'sämre' kamera är det bästa alternativet ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suzana - 4 juni 2019 20:48

I natt som var så slog magsjukan till och idag är jag mer död än levande, men det är ju kanske rätt bra så jag faktiskt blir tvungen att bara ta det lugnt mer eller mindre för att bli frisk igen..   För i vanlig ordning så har dagarna rusat på oc...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:55

Något jag har drömt om i många år nu är att få besöka musikfestivalen URKULT och jag hoppas hoppas att det kan bli av i år, beror ju lite på hur det ser ut med pengar och hur jag skall ta mig dit och så..   Men finns viljan så brukar ju resten lö...

Av Suzana - 29 maj 2019 11:02

Det händer en del här hemma nu och vi har fått tillökning i djurfamiljen <3   Kaninungarna kom för ett tag sedan..             Duktiga kaninmamman Daisy <3   ..och i tisdags förra veckan så kikade den första kycklingen u...

Av Suzana - 29 maj 2019 10:30

I lördags tog jag och min vän Lars en tripp till Dalarna för att i första hand besöka en marknad i Mörtsjöbo där några utav våra vänner stod och sålde..det har varit tjat att även vi skulle komma dit och sälja men vi tänkte att det nog var bäst att b...

Av Suzana - 26 maj 2019 21:01

STORT GrAttIS till alla fina starka underbara mammor där ute! <3   Hoppas att ni har haft en fin morsdag, det har i alla fall jag haft! <3   Dagen började med go´fika på sängen..       ..och en fin liten kylväska i present..  ...

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards