Alla inlägg under september 2011

Av Suzana - 1 september 2011 21:01

Mycket har hänt..jag mår allt annat än bra..har bitit ihop länge..men orkar inte mer..det får bli ett tillfälligt bloggavbrott..

Händer bara mer och mer..lavineffekt liksom..men men..kämpar vidare med näbbar och klor även om själen blöder och tröttheten sköljer över mig om och om igen..försöker undvika att gå in i den berömda väggen IGEN..skam den som ger sig heter det ju..

 

 

 

Lägga all energi jag kan nu på familjen..ordna upp vår livssituation..skapa i min atelje för att fly "verkligheten" en stund..invänta och förbereda för firandet utav min 40års dag..mm..mm..och där i mellan försöka klämma in lite vila..

 

Sköt om er så länge mina goa bloggvänner! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards