Alla inlägg den 26 september 2011

Av Suzana - 26 september 2011 11:42

Men ändå fräschare än i dagsläget..vad pratar jag då nu om..jo det trista tapet urvalet som man har att välja utav som hyresgäst..

Efter mycket om och men bestämde vi oss i alla fall för en rätt neutral "grund" för vår (..läs min..) annars rätt färgstarka inredning..

 

I den stora möblerbara hallen och vardagsrummet fick det bli en svagt lila/grå tapet..

 

  

(Näst intill omöjligt att fota så färgen syns..)

 

I den lilla hallen/entren och köket så bestämde jag (ja jag bara måste få bestämma i det här fallet..för rosa ska jag ha i hemmet..) att vi skulle ha denna rosa randiga sötnos..

 

  

 (..än en gång omöjligt att få fram den rätta färgen..suck..) 

 

Dom äldsta hemmaboende pojkarna fick bestämma sina tapeter själv..och det blev inte alls de jag hade gissat på..men fina självklart.. =)

 

Näst yngsta sonens val..

 

  

 

 ..och näst äldsta sonens.. =)

 

 

Av Suzana - 26 september 2011 11:29

Idag hittade jag en liten överraskning i postlådan igen..denna gång var det snälla goa Lycke som hade skicka ett paket med lite smått och gott i..

 

Titta bara så mycket fint! <3

 

 

Än en gång tusen tack goa fina du! <3

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards