Alla inlägg den 25 september 2011

Av Suzana - 25 september 2011 19:55

Nej det är inte riktigt dax för halloween ännu..men tittar man på en del utav det pyssel jag donat med på sistone så skulle man lätt kunna tro att så är fallet.. =P hehe..

 

En tok halsduk a´la halloween har sett dagens ljus..

 

    

 

..och ett par armband i samma anda..

 

  

 

 ..det svarta här ovan skall min goa vännina A ha..

 

  

 

Men det har även blivit lite mer "snällt" pyssel..fick en beställning på tre uppsättningar "fågel på pinne" i samma tyg (tyget är lite nostalgi och betyder något speciellt för beställaren och dom två mottagarna som hon skall ge två av fåglarna till i present..)..


  

 

..istället för att sätta en fjäril på pinnen så valde jag att klippa ut rosor ur tyget och dekorera med..blev riktigt bra tycker jag nog.. =) 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards