Alla inlägg den 18 september 2011

Av Suzana - 18 september 2011 08:12

Nu har det blivit ett par dagar på södran igen..igår stannade jag även lite extra länge och fixade och donade lite med förvaringen så att jag skall kunna ta dit mer pysselmaterial nu när vi skall bo mindre..

 

Ulla har fått en lite varmare höst outfit också..visst blev hon fin?

 

  

 

Och jag som trodde att jag hade blivit nog "bortskämd" på sistone hade galet fel..på fredagen förärade goa A mig med denna läckra höstbukett..

 

  

 

..och en utav mina goa kunder hade plockat lite efter sin svärmor och tyckte dessa läckra assieter och denna tygbit var lite jag..och visst hade hon rätt..såå himla skoj när man får små överraskningar utav förvarning bara sådär..

 

 

 

..och sist men inte minst fick jag denna vackra ängel som goa G hade gjort utav min söta mormors gamla slev som jag fick för en tid sedan..

 

Tusen tack än en gång alla snälla rara! <3

 

    

 

Har även fått klart en del pyssel, gjort några loppisfynd, mm..men fotobevis kommer en annan gång..nu söndagsmys med familjen och kanske någon sväng till nya lägenheten.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards