Alla inlägg under juni 2011

Av Suzana - 4 juni 2011 20:21

Om du skulle råka se denna skylt efter vägen..sväng då in för tusan..där bor nämligen jag och min familj och imorgon söndag kl.12 "slår vi upp portarna" för vårt eget lilla sommar loppis.. ;)

 

 

 

 Välkommen!!!


 

Av Suzana - 4 juni 2011 20:11

Idag har jag hunnit med en snabbsväng in på erikshjälpen..kom ut med en kjol som jag skall "krympa" i..ett emaljlock jag nu behöver en gammal plåtburk i rätt storlek till och en stor bit härligt prickigt tyg..

 

  

 

..tyget satte jag saxen i direkt jag kom hem och resultatet ser ni här..ännu en återbruks vimpelradda med jeanstyg..tycker att det blev riktigt sött och den är vändbar så du kan bestämma om du vill ha mest jeanstyg eller prickar framme..

 

    ..den skall få flytta upp till södran i veckan.. =)

 

Nu skall jag och älsklingen strax ha lite vuxenmys med filmkväll, grillat och lite annat smått och gott.. <3

Av Suzana - 3 juni 2011 21:20

Idag letade vi fram kastspöt som minstingen fick utav mina kära mor i julklapp och efter att han övat hela förmiddagen ute på gräsmattan så åkte vi ut så han fick testa på riktigt..han var superduktig och sken som solen i Karlstad utav stolthet.. <3


Vår tripp i bilder..

 

             

Av Suzana - 3 juni 2011 09:00

Mysig kväll med min goa syster yster och alla "nya och gamla" katter på djurskyddets katthem..så många nya sötnosar som man bra gärna hade plockat med sig hem om vi inte redan hade haft "full pott" med katter här hemma (4st).. =) hihi..

 

Men håller tummarna att dom alla skall få kärleksfulla hem med tiden, blev en hel del bokningar efter förra helgens loppismarknad/öppet hus och det är ju superhärligt! <3

 

Apropå loppis så var syster yster och jag ut en sväng och kikade i loppiset igår också..fick med mig ett par glas som jag har kikat många ggr på nu, en tallrik som kommer bli en fin stomme i ett kakfat och en rolig bok..bötade 35kr för rubbet.. =)

 

   

Nu skall jag fixa och dona med mitt loppis så att jag kan köra igång det inom närmaste dagarna.. =)

 

Kram på er så länge!

Av Suzana - 2 juni 2011 14:17

Dom senaste dagarna så har jag haft en släng utav pysselsjuka igen..så vad gör man när ens postlåda ser grymt frusen ut?

Jo man virkar naturligtvis en strumpa till den! ;) hihi..

 

  

 

Den har redan fått en och en annan konstig blick.. ;D hehe..

 

Fler armband har sett dagens ljus..

 

  

 

..och idag pysslade jag ihop ett antal "ikonflaskor"..här är två utav dom..

 

  

 

..skall leverera dom till södran imorgon tänkte jag.. =)

 

Nu dax att göra mig klar inför en kväll hos missarna på djurskyddet med goa syster yster.. =) <3

Av Suzana - 1 juni 2011 20:08

Jag bara älskar att ge och få presenter..och idag så har jag lagt en "sista hand" på ett par paket som skall få resa hela vägen ner till ett par goa bloggerskor i Göteborg..hoppas verkligen att mottagarna skall bli nöjda med mina små gåvor.. =) <3

 

  

 

 Och på tal om presenter så fick jag en liten överraskning levererad i måndags..en go tjej som jag känner i Bollnäs hade skickat mig den här supertuffa vattenkannan då hon vet att jag gillar "sånt där".. ;) hihi..

 

Tusen tack gumman! <3


Jag vet ju att du läser här.. ;)

 

  

 

Är den inte bara för tuff? Någon som vet något om den?

Den är utav plast och märkt W.Germany =)

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards