Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Suzana - 14 juni 2011 19:56

Idag hittade jag något skoj i postlådan..mitt byte ifrån goa Marina med bloggen Made by Ina..

Paketet var illa åtgånget men jag tror nog allt var med..titta bara vad mycket fint jag fick..är såå nöjd!! =)

 

Tack gumman!

 

  

 

 ..massor utav fina retro tyger..

 

 

 

 ..och lite annat smått och gott! =)

   

 

Tack än en gång! <3

 

Sen har det hunnit bli lite pyssel idag också..två till vintage tavlor har sett dagens ljus..

Dom är riktigt skoj att göra så bara jag hittar fler ramar så skall det bli flera..ge gärna förslag på "verser" jag kan skriva.. =)

 

   

Av Suzana - 14 juni 2011 11:16

Åhh om jag bara kunde sticka mer än det enklaste så hade jag helt klart sticka dessa sötnosar..tomtebovantar..mönster hittar du här inne hos stickamera..sååå himla fina! <3

 

 

Av Suzana - 14 juni 2011 08:10

Ännu en dag med regn och rusk..trist som tusan att vara ute i..suck..det är tur att jag har en hel del att pyssla med här inne..

 

Och mitt stora hemliga projekt som jag planerat ett bra tag har äntligen fått klartecken på första stora steget så nu är det mycket att dona med ett tag innan nästa steg kan tas..skall ladda med material i helgen så att jag har mer att jobba med..åhh skall bli så spännande..håll tummarna att allt kommer att gå enligt planerna.. =) <3

 

 

(ursött foto hittad på google)

 

Nej nu dax att stoppa gossen i vagnen och dra iväg till dagis!

Ha en bra dag alla goa bloggvänner! =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards