Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Suzana - 24 maj 2011 18:11

Idag hittade jag en "liten" skatt i min brevlåda med all reklam och räkningar..mitt byte med goa Ida med bloggen Tyg och otyg..och jag är bara sååå NÖJD!! <3

 

  

 

Titta bara hur mycket fint jag fick! <3

   

 

Underbara tyger och dekorband i massor..

   

 

 ..plus en massa underbara tapeter! <3 <3

 

      Tusen tack gumman!!! =) 

Av Suzana - 24 maj 2011 17:32

Idag har det blåst halvstorm hela dagen..ja har varit rätt mycket blåst i huvudtaget senaste dagarna..partytältet jag hade planerat att ha sommarloppis i blåste sönder direkt..så dom planerna fick jag lägga på hyllan direkt och gå till plan B..nu fixar och donar jag för att ev få igång loppis ute på altan redan till helgen..hinns det med så hinns det..annars blir det när det blir.. =)

 

Men nu till dagens bravader..

Gossen har varit tillbaka på dagis idag efter lite över en veckas megaförkylning och det verkade funka bra..men tryckte på honom en mössa när vi tog en liten promenix ikväll..vi är förkyld så det räcker i den här familjen just nu så jag tar inga onödiga risker..

 

  

 

Skoj med pinnar tycker lilltrollet och speciellt att kasta dom i ån som vi gick efter.. =)

 

 

 

Mitt mål för promenaden var att plocka hem lite liljekonvaljer..mmmm doftar gott i vardagsrummet nu.. <3 

 

   

 

  Förgätmigej blommar sött i trädgårdens kant.. <3

 

 

 

Fortsätt gissa vad mitt kvällsprojekt är här nere!

Ingen har gissat rätt ännu.. =) hihi.. 


Av Suzana - 24 maj 2011 11:07

Detta är en utav de "saker" jag skall pyssla med ikväll..nån som kan gissa vad det är som jag har rört ihop? =)

 

  Rätt svar syns på bloggen imorgon, den som först gissar rätt belönas med en hemlig gåva.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards