Alla inlägg den 8 april 2011

Av Suzana - 8 april 2011 14:43

Det har blivit lite mer pysslat här hemma idag också.. =)

 

Förutom mina påskhängen så har det blivit bla ett par nåldynor alá kaffekopp..

 

  

 

..är inte hundra nöjd med dom men men..

 

Sen har jag ännu ett beställt kakfat på G..

 

 

..hoppas goa Bettan skall bli nöjd.. =)

 

Sen har jag "äntligen lyckats" göra illa mig så jag får använda dom fina plåstren jag fick utav fina Lycke.. ;) hihi..

 

  

 

Vi har även hunnit vara på ett "4 personers kalas" ikväll..vi passade på att fira fyra goa släktingar på samma gång..praktiskt ibland i alla fall.. =)

 

Grattis till er alla än en gång!

 

Nu hoppas jag på lite fredagsmys med älsklingen..vi har bara minstingen hemma för ovanlighetens skull så det kanske kan bli lite vuxen kvalitets tid.. ;)

 

Av Suzana - 8 april 2011 10:53

Idag har jag äntligen fått klart det påskpyssel jag pysslat med dom sista dagarna..gårdagens plockade ris fick vit färg igår och dom sista banden är knuten på plats idag..

 

     

 

Tar med ris och hängen och lite annat skoj till södran imorgon så får vi se om någon är intresserad utav att köpa.. =)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards