Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Suzana - 26 mars 2011 19:32

Idag började vi dagen med att ta en tripp ut till södra våsen där älsklingens arbete hade annordnat en familjedag med pimpling, korvgrillning, mm..vi hade ingen lust att fiska och dona då det blåste kallt men vi åkte dit och tittade en stund i alla fall och pratade strunt med några utav älsklingens arbetskamrater.. =)

 

På vägen hem stannade vi till vid missionskyrkan som för dagen hade annordnat ett "barnloppis" med en massa billigt..hittade några leksaksbilar till lillen och en urcharmig tavla (kommer passa fint i minstingens kommande rum..)..allt för 22kr..

 

 

 

Därefter fick jag ta en tripp till erikshjälpen..där jag hittade en superfin kappa..hoppas jag kan ha den till nästa höst..

 

  

 

..syns inte så bra på bilderna..men den är rosa och grön..

    ..extraknappen satt kvar i en liten plastpåse på insidan så jag undrar om den inte är tämligen "ny"..70kr och den vart min..

 

Därifrån for vi till södran där jag lämnade in lite loppissaker och hämtade upp lite porslin från goa G som ville beställa ett gäng kakfat..kul! =)

 

Sen ville älsklingen titta in på centrumhuset där dom för dagen hade lite extra rea utförsäljning och extra öppet..vi hittade inget på rean men hamnade uppe på cafe då minstingen ville fika..han är i det närmaste cafe frälst..men det är ju inte så konstingt när både mamma och pappa har släpat honom på cafeér sen dag ett.. =) hihi..

 

Där efter for vi äntligen hemåt..är inte riktigt pigg idag så resten utav dagen är det hemma mys som gällt..

Trött som få.. 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards