Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Suzana - 23 mars 2011 19:46

Fattar inte att det skall vara sååå himla svårt att hitta balansen mellan hur mycket eller lite man orkar om dagarna..lika svårt är det att få kläm på hur mycket som får plats i min "nya" mage..hmm..tålamod är inte min starka sida just nu..ständig trötthet och illamående har den effekten på mig..suck..

 

Idag har jag "råkat" ta i för mycket igen..men men..

 

Städat en massa i källaren efter ännu en "översvämning" av avloppsvatten, mindre kul..

Plockat och donat lite här i övrigt..

Mött upp älsklingen och hämtat minstingen från dagis..

Varit på cafe..

Varit ner till Bollnäs och hämtat upp bowlaren..

Blev där en sväng in på både dollarstore och karlsson..

 

 

(behövde en anteckningsbok, denna blev min för en guldtia..plus att lite pysselmaterial bara råkade trilla med..)

 

Hem igen..

Grymt slut..vila en stund..

Upp steka pannkakor till ett helt kompani..

Natta minsting och nu sitter man här en stund och försöker skriva något mer eller mindre intressant trots att ögonen går i kors..

 

Ja ja ett litet livstecken ifrån mig i alla fall..

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards