Alla inlägg under februari 2011

Av Suzana - 22 februari 2011 21:33

Nu blir det en liten ofrivillig bloggpause..har fått magsjuka idag och mår f-n helt enkelt..usch..fy och blää.. =(

Tillbaka när jag mår bättre! <3

 

  

(bild google)

Av Suzana - 21 februari 2011 20:35

Hann med en sväng in på ica maxi när vi var i gävle idag..där hittade jag en födelsedagspresent till en liten blivande 1-årings (svägerskans barnbarn) som vi skall fira i helgen och så denna söta kökshandduk till mig själv..

Är den inte bara för söt? Nästan så man skulle rama in den istället för att torka händerna på den.. ;) <3

 

  

 

Kom även hem med en 10-pack trägalgar som jag skall pyssla lite med och sen hänga mina vintage klänningar på.. =)

Av Suzana - 21 februari 2011 17:03

Idag har jag och älsklingen varit en heldag i Gävle..har varit på sjukhuset och träffat en massa trevligt folk och tagit div prover..sjukgymnast, sjuksköterska och kirurgläkare..

Huga..börjar bli rejält pirrigt nu..känns mer och mer verkligt att jag verkligen skall få min efterlängtade viktop.. =) <3

 

  

 

Är lite besviken på mig själv för att jag inte tappat så många kilon som jag vill..men skam den som ger sig..finns tid ännu..

Sjukgymnasten har ordinerat mig en viss mängd utav motion..jag äter fortfarande modifast..och jag är envis..fler kilon skall bort innan op och det med basta!! =( Grr..

 

Hoppas alla ni goa bloggvänner där ute har en toppenvecka!

Själv har jag mycket att stå i..skall skapa en massa som skall till södran för försäljning denna vecka och så detta inför min viktop självklart..

Håll tummarna för mig!! <3

Av Suzana - 19 februari 2011 18:25

Här har du chansen att vinna ett par supercharmiga grytlappar.. =)

 

  

Vill ha!! <3


Av Suzana - 19 februari 2011 17:52

Ett par väl valda ord som jag gärna hjälper till att sprida.. <3

 

Klicka på bilden och du kommer in till en inspirerande återbruksblog.. =)

 

  


Av Suzana - 19 februari 2011 10:19

Goa Popetotrota skall lotta ut en utav sina underbara sjalar, var med du med! =)

 

  

Såå himla fina!! <3

Av Suzana - 18 februari 2011 19:39

Blev en sväng ner till Bollnäs idag då vi skulle möta upp svägerskans bästis vid bussen där..och då vi kom ner i bra tid hann jag med en sväng till röda korset, in på en barnsecondhand och blöjköp på lidl.. 

 

Hittade några saker i alla fall..

 

  

 

..undrar om inte detta fat kan vara den del jag saknat till mitt blivande "orange" kakfat..

Skall borra och påbörja ett gäng till nu när jag antagligen skall börja sälja på södran..skall dit imorgon och prata och se om dom fortfarande vill ha mig med i gänget..

 

Håll tummarna! =)

 

   

 

..en liten burk att ha delar utav knappsamlingen i..

 

 

 ..en döcharmig mugg..

 

  

 

..och sist men inte minst en massa dekorband som jag planerar att ha till ett nytt litet projekt jag har på G till försäljning.. =) 

 

På barnsecondhanden blev det inga inköp..spanade vad dom tar emot så att jag vet vad jag skall plocka ihop och lämna in där till försäljning..kanon om någon annan kan återanvända det vi inte behöver längre och att vi får en liten slant också gör ju inte saken sämre.. =)

Nej nu dax att gå ner..krypa upp i soffhörnan och virka vidare på en vimpel som redan fått ett hem fast jag inte ens gjort den klar.. ;) hihi..

Är utpumpad efter att ha hjälp till vid ett barnkalas med 17barn..man har som bekant inte mycket till överskottsenergi när man går på flytdiet.. =) skratt..

Av Suzana - 16 februari 2011 23:19

Ikväll fick jag sån lust att testa att göra en återbrukskrans med div som jag hade liggandes här hemma och här är resultatet.. =)

 

    

Makrillburkslock, plåtburkslock, paljetter, gamla knappar, mattrasor och en ståltrådsstomme..

Den kombinationen blev väl inte helt fel eller hur? =)


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards