Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Suzana - 26 februari 2011 15:47

Istället för att jag köpte lördagsgodis idag som andra barn.. ;) ..så blev det en sväng till erikshjälpen med några fina fynd som resultat..ögongodis är också "gott"! <3

 

Där kryllade det utav folk trots att jag var över en halvtimme sen till öppning..verkar som det var lite helgfirare också då det var en hel del för mig "nytt folk"..hmm och tyvärr hade många utav dom samma smak som mig.. =) skratt..ja ja..bra för plånboken alltså..

 

Hittade i alla fall denna stora förvarings "burk" i papp..den skall tjänstgöra i hallen och rymma div som annars överbelamrar hatthyllan här..

 

 


..ännu en söt liten tallrik till något kommande kakfat fick också följa med hem..


 

..och sist men inte minst denna söta lilla skål som jag funderar på att ta med till södran och ha mina visitkort i, men vi får se.. =)



Någon annan som fyndat idag? =)  

Av Suzana - 26 februari 2011 12:31

Idag är det då premiär för krimskramsan på södran här i byn..har kört igång lite smått men det får väl flytta dit mer saker senare.. =)

 

Det här är "mitt eget bord" med lite smått..

 

   

 

..och här är mina armband och några "shabby" hängen som har fått bosätta sig inne på "disken"  i ateeljen.. =)

 

  


Så har ni vägarna förbi Edsbyn och är nyfiken så kika in vettja! <3

 

Öppentider:

Lördagar kl.11-14

(ibland även torsdag och fredag)

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards