Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Suzana - 24 februari 2011 20:14

Idag har det äntligen blivit en hel del pysslande.. <3

Har bla. med älsklingens hjälp gjort grunden till ännu ett kakfat..vi skall fortsätta hjälpas åt att borra några fler fat imorgon..önskar mig ett "stativ" till borren så det går lättare att borra på egen hand sen..men som det är nu så är älsklingen snäll och ger en hjälpande hand.. =) <3

 

  

Hmm tror jag kommer måla gängstaven rosa på detta..vad tror ni om det?

 

Sen har jag hunnit virka en del..är igång med två vimpelrader just nu..den med ljusblått blir jag nog klar med redan ikväll skulle jag tro..

 

 

..kanske tar med någon utav dessa till försäljning också..vi får se om intresse finns och först skall goa fina Lycke få välja en utav dom till sin goa bebbe.. =) <3

Av Suzana - 24 februari 2011 11:43

Titta vad jag hittade i postlådan idag..ett paket ifrån goa A med bloggen Stick å pyssla..

Ett par sjukt fina gamla ramar och ett par fina tygbitar..

 

 

..nu kliar det i pysselnerven och jag längtar tills min ork tillåter att jag pysslar loss med dessa godbitar.. =) hihi..

 

Tack så mycket gumman! Jag är supernöjd! =) <3 

Av Suzana - 24 februari 2011 09:55

Sakta men säkert är jag på väg tillbaka..magen bubblar fortfarande oroväckande men håller jag mig hemma någon dag till så blir det nog bra sedan..peppar peppar.. =)

 

Om en vecka idag så ligger jag på op bordet..blir pirrigare och pirrigare för var dag som går nu..har tappat ett gäng cm och kg så jag får vara nöjd med mig själv..och så har jag ju en vecka till att gå ner på också.. =)

 

Skall ju börja sälja mina saker uppe på södran den här veckan också och det har ju varit allt annat än lätt att försöka skapa nu när man varit totaldäckad..skall prata med brudarna där uppe idag och hoppas att det är ok att jag kommer dit med mina saker innan öppning på lördag så jag hinner fixa ihop några fler kakfat bla..

 

Har i alla fall hunnit "pimpa" ställningen till mina armband..den var högblank och det passade inte direkt in i stilen på södran så jag tonade ner den med vit grundfärg..blev riktigt bra.. <3

 

Har blivit ett gäng nya armband också på sistone..hoppas att åtminstone några utav dom skall gå att sälja.. =)

 

  


Nu skall jag gå och krypa upp i soffhörnan med min virkning igen..känner att jag är allt annat än hundra pigg så det är lika gott att vila det man kan medans det är tomt här hemma.. =) <3


Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards