Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Suzana - 11 februari 2011 20:07

En sak jag alltid drömt om att ha är dreadlock eller rastaflätor..vet inte om jag skulle passa i det..men är mer och mer sugen att testa..

Vad tror ni? =)

 

  

Av Suzana - 11 februari 2011 17:57

Kan inte säga annat än åhhh..sååå mycket fint..hämtade just ett paket på posten ifrån goa Gitte..det var tapetbitarna jag beställt till ett projekt som jag funderat på ett tag nu..skall bli såå kul att sätta saxen i dom och börja pyssla..

 

Bara kolla in den här grön röda skönheten! <3

 

  

 

Vad projektet är får ni se i framtiden och fler tapetfoton kommer senare.. =) 

Av Suzana - 11 februari 2011 13:08

Har inte gått mer än två dygn ännu..magen skriker efter riktig mat och jag är helt matt i kroppen..

Fuskade lite igår med ett litet äpple och en liten morot..risken är att det blir samma idag..känner mig lite misslyckad..men ju mer kroppen vänjer sig så blir det nog lättare att vara utan allt utom modifasten..

 

Beundrar verkligen alla dom som klarar sig enbart på 4 påsar modifast per dygn direkt..

 

Försöker röra på mig lite varje dag..promenader mest..idag blev det ju lite "slit" med snöskottning också..

 

För att hålla fingrar och tankar sysselsatt så har jag börjat virka på ett litet nytt projekt..ville göra klart plåtslöjden idag men det är inte lätt att smita ner i pysselrummet när man har minstingen hemma på egen hand..men virka är kul det med..

Nån som kan gissa vad det skall bli? =)

 

  

Av Suzana - 11 februari 2011 09:26

Nej nu får det väl ändå vara nog, vill inte ha mer SNÖ!! =(


Senaste dygnet så har det snöat och blåst oavbrutet..älsklingen hann skotta 5-6ggr igår innan sänggående och nu på morgonen fick jag skotta en massa tung packat snö..det har säkert kommit över en halvmeter snö inatt..idag är många bussturer inställd..bussar och bilar far i diket..näst äldsta sonens skolas lektioner är inställd..älsklingen får ingen mat på jobbet idag då han hade beställt mat och dom har ställt in sina utkörningar..mm..

  

SUCK!  

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards