Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Suzana - 8 februari 2011 19:14

Ikväll har jag varit hem till min goa syster S på en mary key klass..blev en massa duddande och kladdande..så nu är jag len som en babyrumpa i ansiktet..*skratt*..mumsade på svågerns läckra pepparkaks cheesecake och njöt till tusen..*mmmums*

 Synd att produkterna är såå himla dyr i inköp bara..dom är ju onekligen bra..offrade mig i alla fall på en produkt..tror den skall komma till användning efter min operation.. =)

 

Hemma igen så ställde jag mig vid spisen och slängde ihop en sen middag..ville göra något nytt så jag testade ett recept jag hittat i veckans ica blad..


Supergott säger jag bara..

..verkar som hela familjen för ovanlighetens skull höll med mig..så här kommer ett lättlagat middagstips ifrån mig..

    

..jag gjorde i vanlig ordning lite efter mitt eget huvud..frysta grönsaker istället för färska och ingen muskot..men det gör man ju som man vill med.. =) 

Av Suzana - 8 februari 2011 12:24

Nu är det snart dax..äter min sista semla idag och njuter i fulla drag..jag bara ÄLSKAR semlor..men efter min op lär det inte bli mycket utav den varan..

 

  

Igår hjälpte älsklingen mig att knäppa "före" foton så jag skall ha något att jämnföra med..och imorgon skall jag till hälsocentralen för att få en startvikts kontroll innan flytdieten som jag nu skall köra igång med..tänkte byta nåt mål redan imorgon och på torsdag så börjar "allvaret" och jag skall gå på flytdiet i 3 veckor..sen är det dax för op..

 

Åhh nu hoppas jag verkligen att allt kommer gå bra..tror innerst inne fortfarande litegran att nåt skall hända och jag inte får min efterlängtade op..känns som det skulle vara för bra för att vara sant liksom..overkligt på nåt vis..att ska verkligen lilla jag få en ny chans till ett friskare liv?

 

Men nu dax för positivt tänk..självklart kommer allt gå bra och allt kommer lösa sig.. =) <3

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards