Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Suzana - 3 februari 2011 22:16

Idag har jag påbörjat lite vårpiff här hemma..ute har snön fallit som stora lapphandskar idag och våren känns om möjligt ännu mer avlägsen..suck..men här inne så har jag börjat få till mer vårkänsla i alla fall.. <3

 

Den rödrutiga vaxduken har fått ge vika för en rosa och vit prickig..

 

..min läckra loppisduk har fått hamna ovanpå och naturligtvis så har jag köpt en fräsch tulpanbukett..tulpaner är bara såå vår för mig.. <3

 

Imorgon skall jag försöka hinna få upp mina underbara vårgardinner också..sen kan våren komma! =) <3

  

Apropå mina vårgardinner så var det ju så att jag köpte 4st gardinlängder..men behöver bara 2st så nu har jag nyss lagt ut dom 2 "extra" till försäljning i min säljblogg..

Först till kvar för den som är intresserad.. =) 

Av Suzana - 3 februari 2011 09:49

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HJÄRTAT MITT!!

Älskar dig så mycket! <3

 

Idag fyller då älsklingen hela 43år..jag och minstingen uppvaktade med fika på sängen, paket och skönsång (..harkel.. ;) skratt..)..älsklingen ser mer sovande än vaken ut på fotot..men men.. =) hihi..

 

 

    

 

Överraskningen som jag och minstingen har pysslat med igår är dessa söta florsockerkakor..minstingen ville inviga sina nya kakformar så det blev mamma Mu och kråkan för hela slanten..

 

  

..och sen fick han lägga på kristyr här på morgonkvisten..skoj tyckte han och kunde knappt vänta tills det var dax att väcka pappa så han skulle få smaka.. =) <3 

 

 

Presentation

Omröstning

Kanske man skulle dra igång ett litet projekt här inne på bloggen..hm..tänkte lite som typ "-Veckans återbruksprojek" eller "-Veckans loppisfynd" eller så.. Vad skulle NI tycka att det skulle vara mest intressant att läsa om? Har ni något tips så kommente
 Återbruksprojekt/pyssel
 veckans loppisfynd/fynd
 Testa nytt recept
 Något ni kanske inte visste om mig..
 Spartips
 Annat

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards